logo.png
 

Kundeservice og IT-support

Hvordan håndterer dere kundeservice og IT-support i dag? Har du vurdert å ta i bruk Nilex for å forenkle disse prosessene?

Hvorfor bruke Nilex?

Nilex er et saksbehandlingssystem for kundeservice, IT-support og liknende prosesser. Med sitt moderne og brukervennlige brukergrensesnitt er Nilex et framtidsrettet system. Løsningen tar imot henvendelser gjennom for eksempel epost, web (selvbetjening), Facebook, Twitter, Skype for Business og mobile grensesnitt. Våre kunder benytter Nilex til blant annet kundeservice, fagsystemsupport, avvikshåndtering og selvfølgelig IT-support.

Brukervennlig

Kjernen i suksessen til Nilex er brukervennlighet. Brukerne av systemet liker å jobbe i det fordi det er intuitivt og enkelt i bruk. Videre gir systemet god hjelp gjennom automatisering av rutineoppgaver som varslinger, oppfølgings-epost og rapportering. Nilex har gjennomgående støtte for rik-tekst. Det betyr for eksempel at innkommende epost ser nøyaktig lik ut som da den ble skrevet, og vises i saken med bilder og formatering intakt.

Nilex leveres i skyen eller installert på deres servere. Begge variantene gir nøyaktig samme funksjonalitet.

Er du interessert i å finne ut om Nilex kan være noe for deg?

Kontakt meg for å få en demo eller en hyggelig prat.

KONTAKT OSS FOR Å AVSTEMME HVORDAN VÅR KOMPETANSE KAN BISTÅ DEG OG DIN VIRKSOMHET


Navn *
Navn


Per-Magne-Event.jpg
 

Per Magne Espedal arbeider med serviceløsninger på Inlead og har snart 20 års erfaring.