Rogaland Teater velger Inlead og Salesforce

“Rogaland Teater skaper teater og teaterkunst for alle, enten de er små barn eller det er gamle mennesker. Alle skal oppleve at teateret både er interessant og relevant, og gir noe”, sier Kirsti Bjerva, Salgssjef Rogaland Teater.

Kirsti har i prinsippet jobbet med salg hele livet og har jobbet med salg for Rogaland Teater i seks år. I 2018 tok Rogaland Teater i bruk Salesforce (levert av Inlead) for å effektivisere deres salgsarbeid. Vi satte oss ned med Kirsti og spurte henne om Rogaland Teater og hvordan det har vært siden de begynte å bruke Salesforce.

Hva er Rogaland Teater?

Rogaland Teater er et teater som skaper kunst av høy kvalitet. Vi har vunnet mange Heddapriser som er vår, på en måte, teater-verdens interne Osker kan man si. Og samtidig så er det et teater som folk er glad i, og som de trykker til sitt bryst og gjerne vil besøke.

Vi skal skape teater og skape teaterkunst for alle, enten de er små barn eller det er gamle mennesker - og alle innimellom der skal oppleve at teateret både er interessant og relevant, og gir noe.

Interessert i våre løsninger?

Navn *
Navn

Hvilken rolle har Inlead hatt?

Inlead hjalp oss med å komme i gang med Salesforce. De har gitt oss veldig god opplæring og god støtte underveis. Det er veldig enkelt å ta kontakt og å få hjelp når det er noe vi lurer på eller ikke helt finner ut av, så er de tilgjengelig og kjappe med å svare og hjelpe oss.

Hvorfor trenger dere Salesforce?

Før vi tok i bruk Salesforce så hadde vi informasjonen om kundene våre litt mer fragmentert. Vi hadde noe i Excel, noe i billettsystemet, noe i andre databaser. Informasjonen var der og var selvfølgelig tilgjengelig for oss, men det er mye enklere nå når vi har alt samlet i et system - og i et system som også hjelper oss til å følge opp, huske, og gir oss nye leads.

for meg som leder så gjør det det mye enklere å ha en oversikt uten at jeg hele veien må mase på selgerne mine, så kan de få lov å gjøre det de egentlig skal og ikke produsere rapporter.

For meg som leder så er det veldig enkelt, fordi jeg kan gå inn og så ta ut rapporter og så se på. Jeg trenger ikke gå og spørre hele veien. Jeg kan se selv hva er det som selgerne holder på med og hvor langt har de kommet i den kampanjen, hvilke resultater har vi fått, hvordan ligger vi an i forhold til årets mål på individnivå og overordnet nivå og i forhold til bedrift og næring og skole og næringsliv. Så for meg som leder så gjør det det mye enklere å ha en oversikt uten at jeg hele veien må mase på selgerne mine, så kan de få lov å gjøre det de egentlig skal og ikke produsere rapporter.